1 |
ЗУ "Про об'єкти підвищеної небезпеки", Постанова КМУ № 956 від 11.02.2002 р. (зі змінами) |
Ідентифікація об'єктів підвищеної небезпеки
Порядок ідентифікації та обліку об'єктів підвищеної небезпеки
Дія цього Порядку поширюється на всіх суб'єктів господарювання, у власності або користуванні яких є об'єкти, де можуть використовуватися або виготовляються, переробляються, зберігаються чи транспортуються небезпечні речовини, а також на всіх суб'єктів господарювання, які мають намір розпочати будівництво потенційно небезпечних об'єктів.
Послуга включає в себе: · Складання пояснювальної записки щодо проведення ідентифікації · Визначення класу небезпечності об'єктів, · Визначення категорії небезпечних речовин · Визначення мас небезпечних речовин · Визначення порогових мас небезпечних речовин · Складання повідомлення про результати ідентифікації об'єктів підвищеної небезпеки · Супровід
|
2 |
ЗУ "Про об'єкти підвищеної небезпеки", Постанова КМУ № 956 від 11.02.2002 р. (зі змінами) |
Декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки
Порядок декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки Дія цього Порядку поширюється на всіх суб'єктів господарювання, у власності або користуванні яких є об'єкти підвищеної небезпеки, а також на всіх суб'єктів господарювання, які мають намір розпочати будівництво об'єктів підвищеної небезпеки.
Декларація безпеки складається на основі дослідження суб'єктом господарювання ступеня небезпеки та оцінки рівня ризику виникнення аварій (далі - рівня ризику), що пов'язані з експлуатацією цих об'єктів.
Для об'єктів підвищеної небезпеки, що експлуатуються, декларація безпеки складається як самостійний документ, а для об'єктів підвищеної небезпеки, що будуються (реконструюються, ліквідуються), - як складова частина відповідної проектної
Деларація включає в себе: · результати всебічного дослідження ступеня небезпеки та оцінки рівня ризику; · оцінку готовності до експлуатації об'єкта підвищеної небезпеки відповідно до вимог безпеки промислових об'єктів; · перелік прийнятих з метою зниження рівня ризику рішень і здійснених з метою запобігання аваріям заходів; · відомості про заходи щодо локалізації і ліквідації можливих наслідків аварій · експертиза декларації · розробка та супровід |
3 |
Постанова КМУ № 956 від 11.02.2002 р. (зі змінами) |
Експертиза повноти дослідження ступеня небезпеки та оцінки ризику
Експертиза повноти дослідження ступеня небезпеки та оцінки ризику, а також обґрунтованості та достатності прийнятих щодо зменшення рівня ризику, готовності до дій з локалізації і ліквідації наслідків аварій рішень.
Декларація безпеки разом з позитивним висновком експертизи подається відповідним територіальним органам Держпраці
|
4 |
Наказ № 98 від 23.02.2006 р.
|
Ідентифікація потенційно небезпечних об'єктів "Методика ідентифікації потенційно небезпечних об'єктів"
Методика встановлює єдиний порядок проведення ідентифікації потенційно небезпечних об'єктів зметою вдосконалення організації їх державного обліку у процесі паспортизації та реєстрації у Державному реєстрі потенційно небезпечних об'єктів
Дія цієї Методики розповсюджується на осіб, які повинні зареєструвати небезпечні об'єкти, у тому числі осіб, відповідальних за об'єкти, визначені центральними та місцевими органами виконавчої влади як такі, що несуть загрозу виникнення надзвичайних ситуацій та підлягають ідентифікації.
Вимоги Методики не поширюються на транспортні засоби, які перевозять небезпечні речовини рухомим складом залізничного транспорту, суднами, плавзасобами морського та річкового транспорту, літаками, іншими повітряними транспортними засобами та автомобільним транспортом.
Ідентифікація передбачає аналіз структури об'єктів господарської діяльності та характеру їх функціонування для встановлення факту наявності або відсутності джерел небезпеки, які за певних обставин можуть ініціювати виникнення надзвичайних ситуацій, а також визначення рівнів можливих надзвичайних ситуацій
|
5 |
ЗУ "Про об'єкти підвищеної небезпеки"
|
План локалізації і ліквідації аварій та їх наслідків на об’єктах підвищеної небезпеки
У порядку реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру суб’єкт господарської діяльності, а також підприємства, установи, організації, зазначені у частині п’ятій статті 10 цього Закону, одночасно з розробленням декларації безпеки розробляють і затверджують план локалізації і ліквідації аварій для кожного об’єкта підвищеної небезпеки, який вони експлуатують або планують експлуатувати.
Категорії аварій на об’єктах підвищеної небезпеки залежно від їх наслідків визначає Кабінет Міністрів України.
План локалізації і ліквідації аварій погоджують центральні органи виконавчої влади, що забезпечують формування та реалізують державну політику у сферах цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки.
План локалізації і ліквідації аварій переглядається кожні 5 років.
|
6 |
Наказ № 338 від 18.12.2000 р. "Положення про паспортизацію потенційно небезпечних об'єктів"
|
Паспортизація потенційно небезпечних об'єктів Це Положення визначає загальні засади паспортизації потенційно небезпечних об'єктів та порядок її здійснення для забезпечення державного обліку ПНО, а також накопичення і актуалізації (оновлення) відповідної інформації у базі даних Державного реєстру потенційно небезпечних об'єктів.
У тридцятиденний термін після отримання акта (розпорядчого документа) територіального органу державного нагляду у сфері ЦЗ або відповідного центрального органу виконавчої влади щодо проведення паспортизації ПНО подає до місцевого органу державного нагляду у сфері ЦЗ оформлений паспорт потенційно небезпечного об'єкта на машинному та паперовому носіях. Копія паспорта потенційно небезпечного об'єкта залучається до наглядової справи ПНО.
Паспорт потенційно небезпечного об'єкту подається на реєстрацію до "Науково-дослідного, проектно-конструкторського та технологічного інституту мікрографії"
|